Oon niin laiska päivittään ja täällä on nettiki niin hidas, ettei aina ees pääse tänne. Mutta nyt ku kerran Sini sitä odottelee niin voisin jotain kirjottaa. Ja tuohan todistaa sen, että joku lukee tätä.

Viikko meni yleiskirurgisella osastolla. Nähtiin kaikkea kivaa. Mutta parasta ikinä oli se ku tuli vastaan semmonen potilas joka puhu enkkua! Siinä jonku aikaa rupateltiin ja kävi ilmi että tää henkilö oli matkustellu paljo Afrikassa työn perässä. Kysyin sitte, että mitä työtä oot tehny. "Oon englannin opettaja" No daa, ois kai tuon melkeen voinu itekki päätellä ku tuskin moni eläkeläis-kiinalainen enkkua puhuu niin täydellisesti. Btw, paras ruoka täällä on ehottomasti tuolla sairaalassa! Gongbao jiding on niin herkkua!! Se on suikaloitua kanaa ja pähkinöitä. Vähä tulista, makeaa ja hapanta: Aivan herkkua. Ja siitä viereisestä ostoskeskuksen kahvilasta saa ihanaa kaakaota. Siihen saa valita vaahtokarkkeja ja kermavaahtoaki.

Koulussa on tylsää. Paitsi torstai oli kiva, lukuun ottamatta sitä, että se se alko puoli tuntia aikasemmin ku yleensä ja loppu 1,5 tuntia myöhemmin. Käytiin aamulla perinteisen kiinalaisen lääketieteen klinikalla. Seurattiin ku lääkäri tutki potilaan pulssin, kielen ja ulkomuodon. Sitte se meidän tulkki totes, että tällä potilaalla on leukemia. Mää olin, että miten se muka näkee sen jostain hiton kielestä. Se oli kuulemma lukenu sen papereista :D

Sitte käytiin kattoon akupunktiota, se oli niin ällöä! Sille miehelle kävi niin kipiää ja niitä neuloja työnnettiin joku kaks senttiä lihaan! Sitte vielä kuumotettiin niitä 20 minsaa. Aika tuskallinen tapa päästä eroon kivusta.

Sitte vielä käytiin niitten apteekissa. Se lääkäri esitteli niitten lääkkeitä. Dinosauruksen luuta ja hammasta, lepakon paskaa, torakoita, käärmeen nahkaa, tuhatjalkasia ja skorpioneja. Tuolla mulla niitä pöydällä vaan lojuu. Oli siellä myös jotain krysanteemeja, mutta ne on niin tylsiä, että ei niistä kannata kertoa sen enempää. Sen verran jäi mieleen, että sillä paskalla hoidetaan unettomuutta. Siitä voi keittää herkullisen iltateen :)

Perjantai on ollu nyt vapaata ku oli joku hautojen muistopäivä tai jotain. Kävin hakeen jotain vaatteita räätäliltä. Ne oli tehny mulle liian pienet housut, vaikka otti mun mitat ja niillä oli mun omat housut mallina. Jännä. Mutta Katin mekko oli ihana. saatan teettää itelle samanlaisen, mutta eri värisen. Sitte kävin ostaan vielä jotain tuliaisia. Ja ostin semmosen kinukkipaidan, missä on lohikäärme. Tarkotus oli myös ostaa mekkoja ja niitä paitojaki vähä enemmän, mutta loppu rahat. Huomenna meen ehkä hakeen niitä.

Ens perjantaina mennään kattoon Kesäyön unelma teatteriin. Meidän homo tachi-kaveri, joka nyt ei ookaan ehkä homo, näyttelee siinä. Siis meijän taichi tunnilla on käyny semmonen hieman hintahtava kaveri. Sillä on samanlaiset tiukat jumppahousut ku mulla. No se sitte kutsu meijät sinne näytelmään. Tänään näin sitä bussissa ku tulin kyliltä. Jutskailtiin siinä sitte ja se kerto käyneensä eläintarhassa ja oli justiin vieny tyttökaverin kotiin. Mää järkytyin, olin erehtyny siis. Se oli tosi mukava. Sitä nauratti hulluna ku mää selitin, että mun mielestä kiinalainen perinteinen lääketiede on puppua.

Jonna muuttaa viikoksi kylille niin oon yksin. En tiiä mitä teen. Toivottavasti innostun siivoaan. En silti ehkä. Mulla on semmonen projekti meneillään. Ostin semmoset nakukortit, joissa on naisia niin piirrän niille nyt bikineitä. Meinaa vaan loppua bikini-mallit kesken ku ei oo ku musta paksu tussi. Kuulemisiin siis. Ja kommentoikaa sitte ku mää en kirjota uusia jos ei tuu palautetta.