Teinpä tämmösen omanki blogin. Tuo toinen ei vissiin oo niin hyvä. Tai ainaki jos oikeen tajusin niin sinne ei saanu ku viis merkintää näkyviin ja kaks kuvaa.


Hain viimein matkalaukun varastosta. Kauhia ku rupes tuntuun siltä, että ei siihen mitään mahu ja se on jo itesään niin painava, että mitä sinne nyt voi enää laittaa. Tekis niin mieli pakata jo ja punnita tuo. Ja tympiä ku äitiki lähtee sinne Pariisiin niin en saa  viikkoon sitä toista laukkua itelle. Sen vois jo koepakata ku siihen tulee vaan kone, kamera yms. Ja sitte vaatteita jonku verran. Oon tehny jo monta päivää semmosta listaa, että mitä pitää ottaa mukaan, mikä menee mihinki laukkuun. Ja oon suunnitellu myös, mitä laitan päälle koneeseen. Eka olin pistämässä "siistit vaatteet" mutta sitte jonna aiko laittaa rennot niin kai munki pitää laittaa etten oo aivan erilainen. Ja onhan se fiksumpaaki ku joutuu matkustaan suunnilleen kaks kertaa kellon ympäri. Ehkä ne farkut alkaa kiristään jossain vaiheessa.

Niin, siis kone ja mp3-soitin tuli. Jännä, kumpikaan ei herättäny mussa mitään erityisiä tuntemuksia. Ois ehkä pitäny(?) Oon muka asennellu jotain ohjelmia koneelle, mutta kaikki kait ihan väärin :D Enkä mää ees tykkää kirjottaa kannettavalla. Näppäimistö on ihan outo. Ja täsä on vielä kaikkia tuommosia outoja kirjaimia mitä jossain ehkä islannin kielessä on. Ei oo vaan hajuakaan miten niitä vois käyttää.

Lähtöönki on jotain 5 viikkoa. En tiiä miten sitä jaksaa oottaa, sitte ajattelee, että onpa pitkä aika joku 3 kuukautta ja ku on lähössä sieltä kotiin niin tulee semmonen tunne, että nytkö se jo on ohi.

Pikkusen mulla on muuten raskas helmikuu! Alkaa harjottelu ja samalla käyn vielä töissä. Pitää harjottelussa tehä 9,5 tunnin päiviä ku yhtenä päivänä viikossa pitää lähtä aikasemmin, että kerkiää töihin. Ja sitte on vielä joka viikonloppu kumpanaki päivänä töissä. Ja kaiken kukkuraksi sillä viikolla ku lähetään niin oon vielä maanantaina ja tiistaina luvannu mennä töihin. Torstai on pakko pitää vapaata kokonaan ku perjantaina on sitte lähtö. Sitte on vielä semmonen hikinen ongelma, että miten saan harjottelussa tunnit täyteen? Ja en yhtään tiiä minkälaista siellä on, että jaksanko ees tehä 9,5 tunnin päiviä. Periaatteessa ei tarvis ku syksyllä meen kumminki takasi sinne tekeen vielä yhen viikon, niin jos vaan jättäis suosiolla sinne jonku verran ku sen jälkeen kait on jotain itsenäistä opinnäytetyön suunnittelua niin sama kai se ois olla töissä.

Mulla on muuten hullu kriisi siitä miten mun rahat riittää. Joulu-tammikuun palkasta jäi käteen 1800, helmikuulta jää varmaan 900 ja apuraha on 1960. Rahaa on paljo, mutta paljo sitä meneeki. Lentoon 600 ja Suomessa vuokraan 600 siltä ajalta ku oon pois. Ja ostin vielä tietokoneenki niin siihenki meni rahaa.

Voi voi. Valittais oman pään sisällä, ei tämmöstä kukaan jaksa lukia. Tympiä ku Jonnaki asuu niin kaukana. Asuis täällä niin menisin aina sen tykö valittaan ja suunnittelemaan.