Lähtö vaan häämöttää. Miten malttaa pysyä paikallaan? Palautin tänään jopa Valtteri-tehtävät ja Ensimmäisen harjottelun tehtävän :D Ei vissiin vähä myöhässä. Kysyinki sitte siltä opelta, että pitääkö mun tehä jotain uusiksi ku on niin paljo myöhässä, ei oo vielä vastannu.

Torstaina vielä viimeselle piikille ja kirjastoon kirjat. Ei vihti Kiinasta asti uusia niitten lainoja. Mietin vielä, että pitäiskö ostaa Sana-Solia yks purkki ku mulla on 120 tablettia ja niitä pitäis ottaa kaks päivässä. Jos ostaisin vielä yhen purkin niin sitte varmasti riittäis. Ehkä käyn ostaan.

Mulla on edelleen pelko siitä, että rahat loppuu kesken. Meijän pitää maksaa joku 350 euron lukukausimaksu!! Törkeetä. No, otan sitte opintolainaa. Ei vihti pihistellä siellä :D Toivottavasti OP:n sivut toimii siellä. Oispa kauhia ku ei pääsis siirtään rahaa toiselta tililtä toiselle.

Joo, mun apuraha tulee ehkä ennen reissua. Mulle oli maksettu vahingossa 400 euroa 1960 sijasta. Pikku virhe vaan. Ne kuulemma kiirehtii sen asian kans nyt. Kyllä kismittää.

Joka päivälle on vielä ohjelmaa ennen ku lähen. Tänään illalla töihin, huomenna käymään serkulla Pyhiksellä ja torstaina piikille. Ja kai se pitää pakata loppuun sillon. Jos vaikka pesis vielä pyykkiä niin on vaatteita reissuun. Joo ja pitäis kai tuota vielä leipoa ja siivotakki.. Ne nyt on sitte semmosia vähemmän tärkeitä.

Lähtis nyt kauppaan, että on ruokaa loppu viikoksi.